“Sprijin pentru pregătirea aplicației de finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județul Maramureș în perioada 2014-2020”

          Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Maramureș (ADI MM) este formată din 53 de membri, dintre care 29 de UAT-uri sunt beneficiari ai Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020 (POIM), astfel:

Ardusat, Baia Mare, Baia Sprie, Bocicoiu Mare, Cavnic, Câmpulung la Tisa, Copalnic Mănăștur, Coltău, Cicârlău, Groși, Groșii Țibleșului, Mireșu Mare, Recea, Remeți, Rona de Jos, Sarasău, Sighetu Marmației, Seini, Șomcuta Mare, Șișești, Satulung, Săcălășeni, Suciu de Sus, Tăuții Măgherăuș, Târgu Lăpuș, Vadu Izei, Vișeu de Sus.

          În data de 30.10.2018, MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Infrastructură Mare și Operatorul Regional VITAL SA, în calitate de Beneficiar al finanțării, au semnat Contractul de Finanțare 222, “Sprijin pentru pregătirea Aplicației de Finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județul Maramureș, în perioada 2014-2020.”

          Durata Contractului și perioada de implementare a proiectului au fost de 12 luni, însă în urma semnării Actelor Adiționale, conform ultimului Act Adițional, nr 5/16.12.2021, perioada de implementare a proiectului este 05.03.2018 – 31.12.2022.

          Obiectivul principal al  Contractului reprezintă acordarea finanțării nerambursabile de către AM POIM, pentru implementarea proiectului, în conformitate cu prevederile cuprinse în prezentul Contract de Finanțare, iar Beneficiarul se angajează să implementeze Proiectul, conform prevederilor contractuale și legislația europeană și națională aplicabilă acestuia.

          Principalele activități ale contractului în derulare sunt:

  • Elaborarea studiului de fezabilitate: partea tehnică, devize generale, analiza economico-financiară, studii, expertize;
  • Întocmirea Aplicației de Finanțare;
  • Întocmirea Aplicației de Finanțare și a documentelor suport: cerere de finanțare, analiza cost- beneficiu;
  • Realizarea documentațiilor de atribuire pentru contractele de lucrări și furnizare/montaj;
  • Desfășurare seminarii/ workshop-uri.